bilder från nykp ! ;)

jahapp , då har man *äntligen* kommit hem från nykp då !
haha , hade det faktist suuuuuper !
det blev köpt : svarta leggins - hm , två linnen , turkost och vitt - cubus , tröja - gina , tygskor - hm !
vart faktist nöjd med allt utom tröjan från gina , jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ta en blå eller en vit , så det vart den vita , men nu ångrar jag mig :S
så det blir in och byta ... omständig man är - jag vet .

jaja , jag hade det iaf superbraaaa !
här kommer bilder på mig och älskling :


jag och den blåa tröjan ;)

haha , fail ...

haha , fina som vanligt !

luffarna , haha (a)

och sist - jag igen då , observera , den coola blåa tröjan (L)

jaa , det var dom då , nu ska ni få bilder på alla kläder jag köpte ;)


den vita tröjan

svarta leggins

svarta tygskor

den vita tröjan ... :/

sen var det två linnen från cubus som jag inet har någon bild på , men linnen brukar väl typ se likadana ut !?
haha , ni fattar , nu orkar jag tyvätt inte mer , så jag skriver mer senare , får man hoppas , kyssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0