7-0 , wiiihooo ! :)

äntligen en seger , 7-0 , mot stigtomta , inte så superbra motstånd , men vi spelade perfekt ändå !
men tyvärr så blev min hals typ helt cp efter uppvärmningen .... den var typ helt svullen , och jag kunde inte svälja eller ngt !
så jävla jobbigt asså , så jag fick börja på bänken istället ... :(
sen fick jag avlasta för laget .
men dom var superduktiga ändå , som kunde spela hela andra halva halvlek utan några byten !
det är så det ska se ut tjejer , supeeeerbra !
OIK :)

så nu är det bara att vila min stackars hals inför serie-premiären på tisdag !
och imorn har vi städning på vibäsk , lagom kul .... :/
haha ;)
nu ska jag snart äta , vi ska grilla , muuums , och sen ska jag nog träffa syster så hittar vi säkert på någe kul !
pussssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0